• .

  • .

  • .

  • .

 

          Dnia 27 sierpnia 2010 roku na posiedzeniu Rady Pedagogicznej dyrektor szkoły Dariusz Kowalczyk zapoznał zebranych pedagogów z planem pracy dydaktycznej, wychowawczej i opiekuńczej oraz omówił tegoroczne priorytety Ministra Edukacji Narodowej. Szczególnie gorąco powitani zostali zatrudnieni z dniem 1 września 2010 roku nauczyciele:

  • Maryniak Wojciech - przedmioty elektryczne
  • ks. Raczyński Jakub - religia
  • Kostrzewa Wojciech - praktyczna nauka zawodu

Dyrektor szkoły złożył również gratulacje nauczycielom kończącym kolejne stopnie awansu zawodowego, oraz obchodzącym jubileusz pracy:

  • Agnieszka Szuster – nauczyciel kontraktowy
  • Beata Cieślak – nauczyciel mianowany
  • Ewa Urbaś – Marciniak – nauczyciel mianowany
  • Tomasz Jaworski – nauczyciel mianowany
  • Assia Niepiekło – nauczyciel dyplomowany
  • Maciej Więckowski – nauczyciel dyplomowany
  • Jacek Spodzieja – nauczyciel dyplomowany
  • Beata Cieślak – 20 lat pracy
  • Włodzimierz Kamiński – 20 lat pracy
  • Robert Parnowski – 20 lat pracy
  • Adam Spychała – 25 lat pracy

 

Z dniem 1 września 2010 roku utworzone zostały następujące oddziały:

  • 1 me - wychowawca Monika Chudy
  • 1 ti - wychowawca Agata Mamzer – Szymańska
  • 1 ls - wychowawca Renata Cieślak
  • 1 za - wychowawca Agnieszka Kuzyk
  • 1 elm - wychowawca Grzegorz Łuczak
  • 1 ms/Em – wychowawca Remigiusz Rudolf

 

W tym roku szkolnym zostały przydzielone nauczycielom dodatkowe obowiązki:

  • Anna Konopka - pełnomocnik do spraw podręczników, organizacja polsko – ukraińskiej wymiany młodzieży, opiekun pocztu sztandarowego
  • Karolina Kik - organizacja polsko – ukraińskiej wymiany młodzieży, gablota dla maturzystów, olimpiada historyczna, opiekun Sali 41
  • Małgorzata Kowalska - PCK, Szkolny Program Profilaktyki i Resocjalizacji, uruchomienie szatni szkolnej, edukacja zdrowotna młodzieży
  • Magdalena Salejda - uruchomienie szatni szkolnej, szkolny koordynator do spraw bezpieczeństwa
  • Robert Olejnik - administrator dziennika elektronicznego
  • Remigiusz Rudolf - opiekun pocztu szkolnego szkoły, konferencje szkoleniowe dotyczące praw autorskich
  • Maciej Więckowski - dziennik elektroniczny, redakcja witryny internetowej ZS nr 2, opiekun Sali 47
  • Katarzyna Nawrocka - opiekun Samorządu Uczniowskiego, wymiana młodzieży, opiekun Sali 28
  • Artur Godyń - dbałość o sprawność techniczną radiowęzła, sprzęt elektroniczny, TV szkolna
  • Aneta Strugacz - radio szkolne, TV szkolna, opiekun Sali 26, aktualizacja zapisów statutu szkolnego, Powiatowy Przegląd Teatralny
  • Roman Błaszczyk - koordynator prac aktualizacji zapisów statutu szkolnego, opiekun Sali 27, szkolne koło teatralne
  • Beata Cieślak - przewodnicząca Komisji Przedmiotów Pomocniczych, układanie planu zajęć, opiekun Sali 29, obsługa elektronicznego programu Hermes – Matura, administrator dziennika elektronicznego
  • Dariusz Fitas - dbałość o sprzęt i urządzenia sportowe, opiekun siłowni szkolnej
  • Tomasz Jaworski - Święto Sportu Szkolnego, opiekun boiska
  • Robert Parnowski - Święto Sportu Szkolnego, opiekun bieżni i kortu
  • Rafał Domagała - Święto Sportu Szkolnego, opiekun kortu tenisowego
  • Iwona Janecka - opiekun Uczniowskiego Klubu Sportowego, redakcja sportowych wieści szkolnych, opiekun boiska wielofunkcyjnego, skoczni do skoku w dal
  • Joanna Jakubczyk - opiekun Sali 24, protokołowanie posiedzeń Rady Pedagogicznej
  • Monika Cichy - opiekun Sali 40, protokołowanie posiedzeń Rady Pedagogicznej, wymiana młodzieży, szkolne konkursy językowe
  • Renata Marciniak - dbałość o gablotę dotyczącą wiedzy ekologicznej, opiekun Sali 32, aktualizacja zapisów statutu szkolnego, opiekun Samorządu Uczniowskiego
  • Barbara Kossakowska–Cichy - opiekun Sali 31, układanie planu zajęć, koordynator do spraw szkolenia nauczycieli, komisja socjalna
  • Ireneusz Torchała - Olimpiada Wiedzy Technicznej, przewodniczący Komisji Przedmiotów Zawodowych, układanie planu zajęć, obsługa elektronicznego programu Hermes – egzaminy zawodowe
  • Aleksandra Markiewicz–Rudolf - konkursy matematyczne, opiekun Sali 33, Szkolna Liga Matematyczna, „Kangur„, zespół do spraw pozyskiwania środków EFS
  • Agnieszka Kuzyk - opracowanie szkolnego kalendarza imprez szkolnych, redakcja sportowych Wieści Szkolnych, opieka nad boiskiem do piłki plażowej, opieka o pas zieleni
  • Renata Cieślak - prowadzenie gabloty informacyjnej dla rodziców, konkurs wiedzy ekologicznej
  • Katarzyna Lemańska - opiekun Sali 45, aktualizacja zapisów statusu szkolnego, gablota informacyjna o egzaminie zawodowym dla technikum
  • Jacek Sodzieja - opiekun Sali 2 / warsztaty / , organizacja Powiatowego Turnieju Przedsiębiorczości, gablota informacyjna o egzaminie zawodowym dla młodzieży zawodowej
  • Andrzej Grajoszek - obsługa elektroniczna programu Hermes – przedmioty zawodowe, organizacja egzaminu zawodowego, program „Mistrz w zawodzie„, realizacja procesu dydaktyczno – wychowawczego w warsztatach szkolnych
  • A. Wolicka – Samsel - protokołowanie posiedzeń Rady Pedagogicznej
  • Maria Wardęga - organizacja imprez szkolnych – część artystyczna, opieka nad salą 25, przewodnicząca Komisji Przedmiotów Humanistycznych, opiekun Koła Teatralnego
  • Agata Mamzer – Szymańska - opiekun Sali 44, konkurs „ Lwiątko „
  • Grzegorz Łuczak - opiekun Sali samochodowej – warsztaty szkolne
  • Adam Spychała - konkurs motoryzacyjny, nagłośnienie warsztatów szkolnych
  • ks. Benedykt Stanek - opiekun Sali R- 1 / warsztaty /
  • Zbigniew Ostenda - opiekun Sali R- 2, wymiana polsko – niemiecka, Szkolny Rzecznik Praw Ucznia
  • Assia. Niepiekło - opiekun Sali 30, konkursy językowe, polsko – irlandzka wymiana młodzieży
  • Anna Pawlak – Łacina - Kronika Szkoły, koło teatralne, cykl spotkań „Prezentujemy swoje pasje„, organizacja imprez szkolnych
  • Włodzimierz Kamiński - przygotowanie Szkolnego Ośrodka Egzaminacyjnego potwierdzającego kwalifikacje zawodowe
  • Andrzej Grajoszek - przygotowanie Szkolnego Ośrodka Egzaminacyjnego potwierdzającego kwalifikacje zawodowe.

 

Od dnia 1 września 2010 roku szkoła nasza uzyskała zgodę od organu prowadzącego na wprowadzenie dziennika elektronicznego jako dziennika lekcyjnego.

 

 

W dniu 14 marca 2011r. odbyło się w naszej szkole spotkanie z aktorką Magdaleną Zawadzką promującą ksiązkę swego męża Gustawa Holoubka - "Wspomnienia z niepamieci". Organizatorami spotkania byli: Zespół Szkół nr 2 i Biblioteka Publiczna w Wieluniu. Po spotkaniu pani Magdalena Zawadzka dokonała wpisu do kroniki szkolnej.

 

Spotkanie z Magdaleną Zawadzką

 

Dnia 27 kwietnia 2011 roku Rada Pedagogiczna dokonała klasyfikacji klas maturalnych. Wyróżniono uczniów z ocenami dobrymi i bardzo dobrymi, doskonałą frekwencją oraz wzorowym zachowaniem i aktywnością. Oto wyróżnieni:

  • Wojtasik Maciej – klasa IV a TI – średnia 3,91
  • Sroka Bartłomiej – klasa IV a TI – średnia 3,73
  • Binek Mateusz – klasa IV b TI – średnia 4,00
  • Namyślak Marcin – klasa IV b TI – średnia 3,72
  • Zimoch Konrad – klasa IV b TI – średnia 3,72
  • Białkowski Krzysztof – klasa IV b TI – średnia 3,63
  • Wieloch Łukasz – klasa IV b TI – średnia 3,63
  • Jagoda Kamil – klasa IV b TI – średnia 3,54
  • Ustyniak Łukasz – klasa IV b TI – średnia 3,54
  • Troska Łukasz – klasa IV TM – średnia 4,24
  • Michnik Mariusz – klasa IV TM – średnia 4,12
  • Ścigała Wojciech – klasa IV TM – średnia 4,06
  • Kamiński Tomasz – klasa IV TM – średnia 3,82
  • Kucharczyk Szymon – klasa IV TM – średnia 3,65
  • Morawiak Damian – klasa IV TM – średnia 3,71
  • Graczyk Mateusz – klasa IV TM – średnia 3,59
  • Muszyński Zbigniew – klasa IV TM – średnia 3,59
  • Stępień Joanna – klasa III lp s – średnia 4,31
  • Podgórniak Ewelina – klasa III lp s – średnia 3,93
  • Sieradzka Marta – klasa III lp s – średnia 3,86
  • Wątroba Natalia – klasa III lp s – średnia 3,86
  • Juszczak Klaudia – klasa III lp s – średnia 3,78
  • Marczak Justyna – klasa III lp s – średnia 3,71
  • Nicińska Ewelina – klasa III lp s – średnia 3,79
  • Piskuła Magdalena – klasa III lp s – średnia 3,79
  • Urbanek Agnieszka – klasa III lp s – średnia 3,79
  • Chałupka Kamila – klasa III lp s – średnia 3,64
  • Preś Marta – klasa III lp s – średnia 3,64
  • Gatner Patrycja – klasa III lp s – średnia 3,57
  • Gnych Paulina – klasa III lp s – średnia 3,57
  • Majchrowska Anna – klasa III lp s – średnia 3,57
  • Golański Maciej – klasa III lp zi – średnia 4,63
  • Ciężki Paweł – klasa III lp zi – średnia 4,25
  • Dąbrowski Artur – klasa III lp zi – średnia 3,94
  • Kolasa Marcin – klasa III lp zi - średnia 3,69
  • Kwaśny Artur – klasa III lp zi – średnia 3,81
  • Ochocki Łukasz – klasa III lp zi – średnia 3,69
  • Osyda Bartłomiej – klasa III lp zi – średnia 3,63
  • Podgórniak Krzysztof – klasa III lp zi – średnia 3,50
  • Posmyk Tomasz – klasa III lp zi – średnia 3,63
  • Sucholski ///? Rafał – klasa III lp zi – średnia 3,50
  • Wróbel Szymon – klasa III lp zi – średnia 4,25

 

Dzień 1 czerwca 2011 roku obchodzony jest jako "Dzień Sportu". Organizatorami tej imprezy są nauczyciele wychowania fizycznego. Przygotowali oni szereg róznych konkurencji sportowych, w których biorą udział uczniowie i nauczyciele.

 

   
Dzień Sportu

 

 

Dnia 7 czerwca 2011 roku Rada Pedagogiczna na posiedzeniu klasyfikacyjnym klas trzecich postanowiła uhonorować następujących uczniów za uzyskane dobre i bardzo dobre wyniki w nauce, frekwencję oraz aktywność społeczną i zachowanie:

  • Kusiak Krzysztof – klasa III za – średnia 4,60
  • Grajoszek Krzysztof – klasa III za – średnia 4,20
  • Jurczyk Tomasz – klasa III za – średnia 4,20
  • Chałupka Krzysztof – klasa III za – średnia 4,10
  • Kowalik Przemysław – klasa III za – średnia 3,90
  • KUC ??/Michał – klasa III za – średnia 3,90
  • Rzepecki Adam – klasa III za – średnia 3,70
  • Domagała Krzysztof – klasa III za – średnia 3,50
  • Grzybek Maciej – klasa III em – średnia 4,62
  • Tomczak Mateusz – klasa III em – średnia 4,58
  • Marczak Arkadiusz – klasa III em – średnia 4,42
  • Tryka Adrian – klasa III em – średnia 4,08
  • Potoczny Adrian – klasa III em – średnia 3,92
  • Pakuła Mateusz – klasa III em – średnia 3,83
  • Jarząbek Marcin – klasa III em – średnia 3,69
  • Grzesiak Łukasz – klasa III em – średnia 3,62
  • Marchewka Michał – klasa III mm – średnia 4,64
  • Gleń Kamil – klasa III mm – średnia 4,09
  • Wyrębak Łukasz – klasa III mm – średnia 4,00
  • Zarożny ?? Bartłomiej – klasa III mm – średnia 3,90
  • Chrobot Szymon – klasa III mm – średnia 3,82

 

Dnia 17 czerwca 2011 roku odbyło się posiedzenie Rady Pedagogicznej , na którym dokonano klasyfikacji rocznej uczniów. W dniu klasyfikacji za rok szkolny 2010 / 2011 do szkoły uczęszczało 698 uczniów. Stan klas w dniu rozpoczęcia nauki wynosił 717 uczniów. Promowanych zostało 655 uczniów. Do egzaminu poprawkowego wyznaczono 29 osób, a nie promowanych 16 osób. Średnia oceny klas to 3,18. Frekwencja w tym roku szkolnym wyniosła 79,65. Najlepszych wyróżniono. Oto oni:

  • Kowalska Aneta – klasa I lp – średnia 4,44
  • Bryłka Aleksandra – klasa I lp – średnia 4,19
  • Łukowska Katarzyna – klasa I lp – średnia 4,06
  • Musiał Agnieszka – klasa I lp – średnia 4,06
  • Mendel Ola – klasa II lp s – średnia 4,88
  • Sekścińska Anita – klasa II lp s – średnia 4,81
  • Pośpiech Katarzyna – klasa II lp s – średnia 4,50
  • Mak Magdalena – klasa II lp s – średnia 4,31
  • Gustaw Patrycja – klasa II lp s – średnia 4,25
  • Banach Katarzyna – klasa II lp s – średnia 4,19
  • Wojtal Sandra – klasa II lp s – średnia 4,13
  • Kruk Monika – klasa II lp s – średnia 4,00
  • Przyborowski Krzysztof – klasa I me T ??? – średnia 4,41
  • Grudzka?? Mateusz – klasa                           - średnia 4,35
  • Napieraj Tomasz – klasa                               - średnia 4,29
  • Choczaj Artur – klasa II TE / TM – średnia 4,18
  • Duszyński Andrzej – klasa II sa T – średnia 4,41
  • Kwiatkowski Dawid – klasa II sa T – średnia 4,41
  • Pietrus Błażej – klasa II sa T – średnia 4,38
  • Paweł Wi…? – klasa II sa T – średnia 3,94
  • Banaś Paweł – klasa III sa ??– średnia 3,87
  • Graczyk Daniel – klasa III sa ? – średnia 3,80
  • Krzak Marek – klasa III sa ?- średnia 3,67
  • Golec Adam – klasa III sa ? – średnia 3,64
  • Pyzałka Przemysław – klasa I ia – średnia 5,00
  • Madziara Dawid – klasa I ia – średnia 4,00
  • Stolarek Damian – klasa I ia – średnia 4,00
  • Józefiak Jarosław – klasa I ia – średnia 3,94
  • Łyczko Przemysław – klasa II a TI – średnia 4,33
  • Serweta Rafał – klasa II a TI – średnia 4,33
  • ????? ..dek Patryk – klasa II a TI – średnia 4,00
  • Hałas Kamil – klasa II b TI – średnia 5,00
  • Binek Damian – klasa III a TI – średnia 4,61
  • Krykwiński Kajetan – klasa III a TI – średnia 4,31
  • Tobiś Milena – klasa III a TI – średnia 4,25
  • Śnieciński ?? Piotr – klasa III a TI – średnia 4,19
  • Łuczak Bartłomiej – klasa III a TI – średnia 4,06
  • Bednarz Szymon – klasa III b TI – średnia3,94
  • Bartosiewicz         - klasa III b TI – średnia 3,69
  • Cop Krzysztof – klasa III b TI – średnia 3,50
  • Pichlak Wojciech – klasa III b TI – średnia 3,81
  • Sroka Przemysław – klasa III b TI – średnia 3,69
  • Stefaniak Szymon – klasa III b TI – średnia 3,63
  • Kos Damian – klasa III b TI – średnia 3,63
  • Mikoszyński ? Mateusz – klasa III b TI – średnia 3,75
  • Zachariasik Dominik – klasa I em – średnia 3,58
  • Kuźnik Artur – klasa I em – średnia 3,50
  • Antoniak Marcin – klasa I za – średnia 3,62
  • Szczepaniak Patryk – klasa I za – średnia 3,77
  • Tarnowski Błażej – klasa I za – średnia 3,50
  • Wątroba Piotr – klasa I za – średnia 3,62
  • Parzyjagła Maciej – klasa I za?   Ze ? – średnia 4,64
  • Gradowski Bartosz – klasa                     - średnia 3,93
  • Szymański Mateusz – klasa                   - średnia 3,64
  • Humieniuk ? Robert – klasa                  - średnia 3,79
  • Macuga ? Mariusz – klasa II za – średnia 4,38
  • Stachulec Rafał – klasa II mm – średnia 3,93
  • Walczak Dominik – klasa II mm – średnia 3,57
  • Dydyna Mateusz – klasa II mm – średnia 3,57
  • Bak Piotr – klasa II em /? EM – średnia – 3,50
  • Gandralyan Arutyun ? spr. – klasa II jw. – średnia 4,00
  • Gurbiel Przemysław – klasa jw.       średnia 4,27
  • Jędrczak Tomasz – klasa jw.   średnia 4,13
  • Mądrzyński Adrian – klasa jw. – średnia 3,60
  • Super Mateusz – klasa jw.   - średnia 3,67

 

Rada Pedagogiczna wytypowała do:

- Stypendium Rady Ministrów:

  • Hałas Kamila
  • Mendel Olę

- Stypendium Starosty:

  • Pyzałkę Przemysława
  • Sekścińską Anitę

Nagrody książkowe ufundowane przez Starostę Wieluńskiego przyznano następującym uczniom:

  • Choczaj Artur
  • Parzyjagła Maciej
  • Pośpiech Katarzyna
  • Krykwiński Kajetan
  • Tobiś Milena

    

W tym roku szkolnym szczególną aktywność wykazała młodzież uczestnicząc wielu turniejach i konkursach:

  • VI Powiatowy Turniej Wiedzy z Przedsiębiorczości – pod kierunkiem Jacka Spodzieji
  • Młodzieżowy Turniej Motoryzacyjny – pod kierunkiem A. Spychały
  • Konkurs dla uczniów ZSZ i TM pod nazwą „ Najlepszy w zawodzie „
  • Turniej Castrol Professional Academy – pod kierunkiem G. Łuczaka
  • Olimpiada Wiedzy Samochodowej – opiekun G. Łuczak i J. Biedal
  • Olimpiada Wiedzy Technicznej – opiekun I. Torchała
  • Konkurs Matematyczny Kangur
  • Konkurs fotograficzny „ Ciekawe osobliwości przyrodnicze „
  • Konkurs plastyczny „ Ochrona środowiska w najbliższej okolicy „
  • Konkurs „ Mistrz pięknego czytania „
  • Szkolny Konkurs Ortograficzny
  • Dzień Języków Obcych
  • Spektakl „ Zdążyć przed Panem Bogiem „
  • Spektakl „ Polskie drogi do wolności „

PCK Kowalska

su

nagrodzeni uczniowie

W tym roku szkolnym wypożyczono ogółem 1887 woluminów.

Najwięcej wypożyczeń odnotowano w klasach:

- III sc         - 186

- IV ati         - 163

- II ati         - 160

- II tm/el   - 143

- IV bti       - 140

Żadnych wypożyczeń nie odnotowano w klasie I za.

Od września 2010 roku przybyło 143 woluminy wartości 2.691 złotych. Dary od uczniów i nauczycieli naszej szkoły oszacowane zostały na kwotę 1700 złotych. Z funduszy Rady Rodziców dokonano zakupu materiałów pomocniczych dla maturzystów, słowników oraz podręczników na kurs prawa jazdy kategorii B. Wartość księgozbioru na koniec 2010 roku wynosiła 48.028,93 złotych. Obecnie biblioteka posiada 6 tytułów czasopism.

 

 

 Ilość wypożyczonych książek

 

Sportowcy szkoły uczestniczyli w licznych zawodach sportowych uzyskując czołowe miejsca w różnych dyscyplinach zajmując:

  • II miejsce Licealiada chłopców w tenisie stołowym.
  • III miejsce Licealiada chłopców w powiatowych zawodach w koszykówce.
  • III miejsce Licealiada chłopców w powiatowych zawodach w siatkówce
  • III miejsce Licealiada chłopców w powiatowych zawodach w piłce nożnej
  • III miejsce we współzawodnictwie sportowym chłopców w kategorii Licealiada      2010/2011.
  • uczestnictwo w dniach 9 – 10 września 2010 roku w Powiatowym Rajdzie Rowerowym „Tropem dawnych kupców szlaku bursztynowego"
  • II miejsce indywidualnie w powiatowych biegach przełajowych chłopców / dnia 29 września 2010 roku /
  • V miejsce indywidualnie w powiatowych biegach przełajowych dziewcząt / dnia 29 września 2010 roku /
  • w Powiatowej Lidze Lekkoatletycznej chłopcy zajmują II miejsce / 4 października 2010 roku /
  • w Powiatowej Lidze Lekkoatletycznej dziewczęta zajmują V miejsce / 4 października 2010 roku /
  • III miejsce dziewcząt w Licealiadzie 2010 / 2011 – dnia 12 października 2010 roku
  • IV miejsce chłopców w sztafetach pływackich – dnia 15 listopada 2010 roku
  • II miejsce chłopców tenisie stołowym – 12 stycznia 2011 roku
  • V miejsce dziewcząt w tenisie stołowym – 12 stycznia 2011 roku
  • IV miejsce dziewcząt w piłce siatkowej – 18 marca 2011 roku
  • V miejsce dziewcząt w turnieju piłki nożnej – 4 – 5 kwietnia 2011 roku
  • II miejsce chłopców w piłce nożnej w Turnieju o Puchar Starosty Wieluńskiego – 9 czerwca 2011 roku

 

 

casino10top.com
f t g